Tuesday, February 5, 2008

Gunstelinge deur Ena Murray


Gunstelinge deur Ena MurrayGunstelinge
Skrywer: Ena Murray
Formaat: Sagteband



Beskrywing:
Bevat die Boeke:
- Verwonde Jare
- Sê Groete Vir Pappa
- Op Pad Na Kanaän
- Die Wit Koningin

Ena verduidelik haar keuse as volg: "Die vier verhale in hierdie bundel het een ding gemeen: Dit gaan om die werklike lewe; van die karakters is of was werklike mense wat hulle in werklike situasies bevind het - dié soort verhaal wat my naaste aan die hart lê. Ook is persoonlike ervaring tussendeur ingevleg.

Hoewel gedeeltes noodwendig uit my verbeelding geskep of aangevul moes word, kom die ou segswyse wat sê die waarheid is soms ongeloofbaarder as fiksie, hier tot sy volle reg.
Daarom is dit vir my as skrywer so 'n voorreg om op my sewentigste verjaardag en in die sewe en veertigste jaar in die skrywerswêreld hierdie bundel die lig te laat sien.

My opregte dank aan die uitgewer en al my duisende lojale lesers deur die jare."

Koop die boek:
Koop die boek aanlyn in Suid-Afrika