Sunday, October 5, 2008

My Pyn My Glorie deur Hestrie Cloete-Els



My Pyn, My Glorie deur Hestrie Cloete-ElsMy Pyn, My Glorie
Skrywer: Hestrie Cloete-Els
Formaat: Sagteband



Beskrywing:
Autobiografie van Hestrie Cloete-Els
Sy was die lang-been nooi van die klein dorpie Coligny wat wêreld-rekords opgestel het as hoog-springer en wat Olimpiese Medaljes na Suid-Afrika gebring het.

Maar, met haar glorie, het Hestrie Cloete-Els ook die pyn ondervind wat die lewe meebring: 'n ongelukigge kinderlewe gevul met argumente; op 'n te jong ouderdom getrou; die afsterwe van Geliefdes - soms reg voor van haar grootste kompetisies...

Sy skryf oor dit alles - die pyn en die glorie - in haar Autobiografie.

Vir die eerste keer, vertel sy van haar miskraam terwyl sy nog getroud was met Andries Cloete in 2004.

Sy skep ook 'n intieme prentjie van haar lewe met die sanger, Jurie Els en hul twee kinders in Nieu Zeeland en vertel hoe sy voel oor die aanklagte van molestasie wat teen Jurie Els gemaak is deur die jong sanger, Robbie Klay.

Koop die boek:
Koop die boek aanlyn in Suid-Afrika